Subject: FW: SA ERAF dokumendid
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 19 Feb 2024 10:50:20 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, February 17, 2024 8:00 PM
To: Katrin Välimäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: SA ERAF dokumendid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist !

Justiitsministeeriumis 14. veebruaril toimunud valitsuskomisjoni koosolekul 
me esitasime ministrile

sihtasutuse ERAF  selgituse Kaitseministeeriumile nende  ootamatu otsuse 
kohta lõpetada represseeritute toetamine.

Nii nagu meile soovitati, lisame nüüd mõned dokumendid suhtlemisest 
ministeeriumiga.

Lugupidamisega,

SA ERAF juhatuse liige

Peep Varju